Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



joi, 15 mai 2014







        Lipeşte-mi Doamne sufletul de tine           
       de Costache Ioanid

  Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
mai mult ca floarea veșnică de stânci,
să uit de ani, de lume și de mine
privind adânc în ochii Tăi adânci.


Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
ca pe-un levit de altarul său divin,
să n-am nici plug în văi, nici holde pline,
ci Tu să-mi fii și pâine-n veci și vin.

                                                    Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
                                                    din visul meu să nu mă mai deștept,
                                                   să simt și slava zărilor senine
                                                   și inima de om ce-Ți bate-n piept.

 
                                                   Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine

                                                  ca pe-o ființă smulsă de la greu;
                                                  ridică-mă din valea de suspine
                                                  și ascunde-mă cu Tine-n Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.