Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



marți, 4 octombrie 2016

Dăi Doamne, românului, dă-i mintea păţitului !

 Dăi Doamne, românului, dă-i minte păţitului  poate  aşa am şti să luăm tot ce îi mai bun din viaţă . 



  Timpuri sumbre şi încă nu ştii ce vrei de la viaţă .Aştepţi o schimbare ,dar nu se schimbă nimic .Totul este monoton , cafeaua parcă-i rece ,soarele cât ar fi el de soare nu mai are nici o bucurie .Prietenii sunt prinşi în aceeaşi simţire şi în zadar se încurajează unii pe alţii ,dar îmbătrânesc cu toţii , devin insuportabili unii pentru alţii şi ajung speriaţi în neputinţe .Trupul nu mai răspunde la chemarea noastră şi devenim nesuferiţi pentru noi înşine .În ochi e încă amintirea acelui timp care ni se părea minunat ,când emanam putere ,frumuseţe şi teribilism ;un timp care însă s-a scurs prea repede ,din care până la urmă am ales doar vânt .
   M-am înşelat intrând în vise de roduri frumoase, părea să fie un nou început ,viaţa era în faţă , de-atunci ,însă ,totul parcă a fost o tranşă ,o halucinaţie din  care capul încă îmi ţiuie. Prietenii mă strigă :hei ,ce mai faci ,de ce nu mai ieşi cu noi ? Dar cum le explic câtă durere este atunci când cauţi o iubre , un sprijin pe care apoi să nu-l mai găseşti  .Oamenii se mint pentru că sunt cuprinşi de vise deşarte .Am transformat gingăşia într-un ridicol şi nu nevoia e problema ,ci alta e –durerea .
  Am învăţat că dragostea nu este un târg ,dă-mi tu şi-ţi dau şi eu ,ci este să dai totul fără să mai aştepţi nimic ,să dai pentru că iubeşti,să te dai pe tine , aşa că :
                             Drum bun !




Nu poţi înţelege ceea ce nu ai simţit şi trăit ,dar nu este de înţeles ,de ce nu simt oamenii tristeţea !
   Zori de zi sau poate amiază ;e ceaţă afară şi capu-mi este greu ,aş mai dormi un pic să visez frumos ,să fie o altă lume mai bună să fiu un alt om .
  Mâna nu mi-o mai întind ,căci ce-aş putea primi în ea ,este-atâta ură-n lume şi răutate ,şi nu-i uşor să treci mai departe ,să laşi în urmă pe cel de la care ai aşteptat să-ţi fie iubire, să-ţi fie o mângâiere , să-ţi fie o lumină în viaţă ,m-am săturat  să mă explic celui pe care o dată îl numeam prieten drag .
 Cele şapte păcate capitale: 
1) Prostia, 
2) Recursul la scuze: Nu ştiu, n-am ştiut, 
3) Fanatismul, 
4) Invidia, 
5) Trufia neroadă,
 6) Turnătoria,
 7) Răutatea gratuită.
 Mai adaug o a opta : dragostea cu sila. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.