Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



sâmbătă, 29 octombrie 2011

Scrisoare catre Dumnezeu!

In neputinta mea ,vad cum ma concentrezi pe detalii si elemente ,pentru a mari gradul de
certitudine ca nu voi gresi si voi lua deciziile corecte.Acum realizez ca nu stiu ,ca dau peste
mana Ta Doamne,ca nu pot sa-Ti fac loc in mine,ca Tu este cu mine ,in mine,dar eu neputincioasa
nu Te simt,  nu Te  las sa lucrezi , ma impotrivesc ,acum eu  sunt fara Tine....chiar daca
 strig catre Tine ,Doamne...pentru ca nu stiu inca sa traiesc Pacea impreuna cu Tine
                           Cata neputinta si cat intuneric Doamne e in mine!
Stiu Doamne ca voiesti sa fi cu mine,in mine,sa devin fica Ta sa devin dumnezeu in Tine
 Oare cand voi invata sa accept ,sa vad clar si sa nu uit ca implinirea dorintelor mele fara Tine
inseamna moarte si iad?!
 Ce pacat ca ma pierd in atatea rataciri infernale si traiesc in iadul meu fara Tine,ce trist ca mori
pentru mine Doamne...iar eu  ma regasesc tot moarta in rautatea mea.
                                                                           Ocara mie....
Stapanul meu moare cerand iertare pentru cei care-L chinuiesc ,iar eu in neputinta
mea nu stiu a ierta .El imi iarta mie toate datoriile ,iar eu nu pot ierta o mica datorie.
 Uimitor cum pildele din Sfanta Evanghelie sunt atat de vii dupa doua mii de ani.
Ma regasesc in talharul,in fiul risipitor,in toti pacatosii aceia si sunt mult mai rea decat ei.
 Si-mi aduc aminte :,,Veniti la Mine toti cei impovarati si Eu va voi mangaia pe voi"si spun
              Da sunt pacatoasa.....cate pacate am Doamne....si tac....
 pur si simplu incetez sa ma mai gandesc.....surprinzator ....sufletul meu isi gaseste odihna si
simt cum lucrurile curg in firescu lor....te simt aproape Doamne nu ma mai zbat....
  Te vad la lucru ,cu iubire intelepciune si bunatate....inteleg ca nu aveai loc de incapatanarea
mea,de nerabdarea mea,de a face eu...nu stiu sa primesc darul Tau,Doamne...
  Alta cale nu exista decat sa te las sa faci Tu , iar eu sa fac tot ce-mi sta in putinta
sa te primesc in inima mea,in mintea mea,in sufletul meu.
Stau in fata Scaunului Ceresc privesc pe cei care ieri mi-au facut rau,m-au jignit,si gandesc ca vor
fi judecati pentru mine,om nevrednic ce sunt ,si vor fi rusinait pentru mine...lacrimile imi curg....
iarta-I Doamne!
  Pe fratele meu , pe sora mea, sterge  greseala  lor fata de mine,ca si eu sunt o pacatoasa !
                   Da noi ,oamenii suntem fara Tine chiar si atunci cand apelam la Tine !
                                                    
                                         Fiecare om este o minune...e miracolul si lucrarea Ta .
Cel care azi ma raneste poate fi talharul,care va lua inaintea mea imparatia Ta ,caci se va pocai,
in timp ce eu pot deveni un vanzator ...ma cutremur ...nu ma lasa Doamne curateste-Ma si
lumineaza-Ma ...ca sa traiesc in iubirea Ta...minunea Invieri ...
                                        Vreau sa traiesc deplin Doamne,ajuta-ma!

                   Text :Ely . Nu spre mandria mea ci spre slava lui Dumnezeu si luminarea noastra !!!
   Pentru ochii celor pe care ii iubesc din plinatatea daruiri lui Dumnezeu si a sufletului meu pacatos...                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.