Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



marți, 29 iulie 2014

Vine o vreme ....şi a venit

  Nu sunt perfectă am păcatele mele , defectele mele , am rănit oameni, e adevărat dar nu voit şi am cerut iertare.

Am învăţat să  iert  ,oricât de mult m-ar fi făcut să sufăr. 

Vine o vreme...... şi a venit...am înţeles că fiecare bucurie sau zâmbet ţine preţ de o clipă .Că tot ce dau e gratis iar ce primesc are un preţ ....Am realizat că puntea pe care merg e durerea dar are numele ...Iubire ...

  Ridic ochii spre cer ,  pentru că ştiu bine că de acolo vine Iubirea,iertarea, judecata

,puterea de a merge mai departe..... am mers  în grădină  şi am scos din suflet tăcerea mea.....am plâns plânsul neplâns ....de ce plâng atâta Doamne ?

    Te rog să mă ţi  în brațe fără să mă întrebi de ce, să tacem  cu tăcerea mea.

Mă cuibăresc lângă  Doamne .. ca lângă un Tată şi primesc Iubirea.   

                     Orice rană este doar o experiență.

                      Împărăția lui Dumnezeu este în inimile pline de iubire. Încerc să înţeleg de ce oamenii pe care îi iubesc cel mai mult ,mă dezamăgesc cumplit.De ce îmi confundă bunătatea cu naivitatea .

          Bine ar fi să înţeleg că sunt oameni care nu vor să ofere. 

      

    Nu Te depărta de la mine Doamne, şi ajută-mi, ca în toate să fac voia Ta, şi să nu Te mai răstignesc în toate zilele cu faptele mele cele păcătoase, nici să Te batjocoresc cu cugetele mele cele rele, precum făceau iudeii cei necredincioşi în timpul 

Sfintelor Tale Patimi, ci ca femeia cea păcătoasă să-Ţi spăl picioarele, cu lacrimile ochilor mei, pentru ca să mă învrednicesc a auzi şi eu din Gura Ta cea dulce: Iertate să-ţi fie păcatele... Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.