Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



vineri, 5 octombrie 2012

Pericolele modului de educatie sexuala propus in ziua de astazi spre institutionalizare

   Desi dobandirea anumitor cunostinte legate de functia de procreare pare folositoare si chiar necesara pentru abordarea problemelor specifice ce tin de vietuirea in doi,totusi perspectiva propusa de anumite institutii este,,rationalista" si foarte impersonala,concentrandu-se in exclusivitate pe partea practica si organica,statornicind o intelegere mecanicista asupra dragostei si devenind cauza simptomelor pe care tocmai urmareste sa le analizeze si sa le vindece.

  Educatia sexuala ,asa cum se desfasoara in Apus, urmareste modul in care cineva poate avea relatii sexuale evitand primejdia unei sarcini,a bolilor venerice etc.Prin acest tip de educatie se exercita insa o presiune mentala asupra adolescentului de a-si impropria un anumit tip de atitudine masculin -provocatoare,care din punc de vedere al interioritati  stimuleaza imaginatia si excitabilitatea ,iar din punct de vedere exterior trebuie sa confirme impresia dominanta ce tine de o anumita asteptare sociala.
  In educatia sexuala trebuie tinut cont de faptul ca maturizarea sufleteasca,trupeasca, prin urmare si cea erotica,a adolescentilor nu este uniforma sau simultana la toti,ceea ce face ca promovarea unei educatii sexuale impersonale sa impuna inevitabil o nivelare traumatizanta intr-o zona atat de personala a experientei umane.
 Mai mult decat atat,experienta acelor tari care au instituit de multa vreme o astfel de educatie nu este in general incurajatoare.In tarile scandinave-spre exemplu ,Suedia,unde apare cel mai mare procent de boli venerice din Europa avand pe deasupra si o crestere a numarului sarcinilor la fetele de 12 si 13 ani-,oficialitatile declara ca educatia sexuala a luat-o pe un drum gresit.
   Recent, în Marea Britanie orele de educaţie sexuală au devenit obligatorii, părinţii nemaiavând libertatea de a-şi retrage copiii de la astfel de cursuri, în ciuda faptului că potrivit statisticilor 79% dintre britanici sunt împotriva cursurilor de educaţie sexuală şi nu şi-ar lăsa copiii să le frecventeze. Acelaşi lucru se întâmplă şi în Spania, unde guvernul condus de Partidul Socialist a impus cursuri obligatorii de educaţie sexuală în care homosexualitatea este prezentată ca ceva normal. Imagini şocante au dezvăluit recent cum în America Latină în cadrul orelor de educaţie sexuală profesorii au organizat mici scenete în care practic copii de 10-12 ani simulau acte sexuale.Francezii,la randul lor,declara esuat cursul de indrumare sexuala din tara lor,principala cauza a nereusitei atribuind-o faptului ca educatia ar fi fost facuta de persoane incompetente.
                               Cu referire la acest subiect ,O.Papanutzos declara :
   ,,Nu este lucru usor sa vorbesti copiilor despre pericolele de genul acesta(sexuale),caci poti sa-i sperii,sa-i umpli de dezgust,sau -ceea ce e mai rau -sa-i faci sa devina nerusinati"
 Dar,cel mai mare pericol pe care-l poate provoca aceasta educatie ,axata pe castigarea unor cunostinte pur tehnice ,este subminarea disponibilitatii tanarului de a-l intalni la modul real pe celalalt,paralizandu-i cresterea si implinirea sufleteasca-indepartandu-l de ceea ce este cu adevarat esential-conducandu-l astfel la izolare,la tristete si la tot felul de stari si situatii care pot merge pana la sinucidere,la  legaliza şi legitima desfrâul sub formele sale cele mai abjecte şi tulburătoare: pedofilia şi incestul.,la aberaţiile sexuale precum masturbarea, homosexualitatea, pedofilia,care  sunt descrise ca manifestări normale ale sexualităţii umane,si pe care statisticile,bineinteles ,nu le pun in legatura cu acest tip de educatie.
 Asistăm astfel la o încercare fără precedent de pervertire a omului prin cele mai sofisticate mecanisme de psihologie aplicată şi programe educaţionale interactive