Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



duminică, 25 decembrie 2011

 Iata-mi Doamne durerea,tacerea....si tristetea 
 
din inima mea ...care-mi adumbreste Craciunul ....
iarta-mi Doamne neputinta ...
ce vine din sufletul meu...pacatos..
a Ta fiica din tina Eliza Gabriela... 
,,Nu credeam să-nvăţ a muri vrodată 
 de-al meu propriu vis, mistuit sa 
 mă topesc în flăcări...de durere
si toate le primesc doar pentru ca iubesc.... 
....Mihai Eminescu
..pentru toata iubirea am primit
durere.. tradare..minciuna..si bataie de joc 
dar cu toate acestea ajuta-ma sa fiu ca Tine 
Doamne Iisuse Hristoase! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.